torsdag 17 december 2020

Tack för en bra termin och allt gott till er!

Vi har idag avslutat terminen med att utvärdera hösten(inför vårterminen), julpyssla, se på filmen Rum 213 och minnas tiden som varit genom en frågequiz på Kahoot.

Jag vill passa på att säga tack så hemskt mycket för den underhållande julklappen jag fick! Hemma har jag ett pussel på 3000 bitar, storstad by night, som tar liiiite lång tid och det här var precis vad mitt pussel-ego behövde👌. Eleverna fick också med sig ett paket idag. Ett litet. I det finns en liten rolig sak om man skulle råka få lite tråkigt under lovet. Jag hoppas att alla vilar upp sig ordentligt och gör en massa roliga och lustfyllda saker. Det kommer i alla fall jag göra. Pussla tillexempel.

Eleverna startar vårterminen den 7 januari, en torsdag. Då arbetar vi enligt schemat. Terése Hulterström kommer vara tillbaka då, så ordningen på engelska och slöjd är återställd. Det är välkommet.

Så, då vill jag till sist, tillsammans med min vapendragare Katarina Pettersson, önska alla en riktigt:


/Ella🎄🤶