fredag 20 mars 2020

Kort info om v. 12+13

Hej på er!

En minst sagt omtumlande vecka med mycket virussnack i skolan och förkylda elever som varit hemma är till ända. Förmodligen inte den sista veckan som kommer att se ut så, men vi anpassar oss och vi gör alla det bästa av situationen. Några har hämtat skolmaterial och det är klokt att göra det om man orkar arbeta lite hemma och om man vet att det kommer ta några dagar innan man kommer tillbaka igen.
I och med att elever är hemma pga rådande restriktioner kommer jag lägga ut fler av veckans uppgifter efter hand på TEAMS, så att även du där hemma kan se vad vi gör och vad som ska göras. Så, håll koll på TEAMS.

Filminspelningen ställdes också in tyvärr pga rådande omständigheter. Vi får ta nya tag med en helt enkelt och jag kommer höra av mig när det blir dags igen 👍😊.

Nästa vecka kommer se ut som vanligt. På idrotten kommer det vara en ny aktivitet och jag påminner därför om att skidutrustningen ska tas tillbaka hem igen. Fantastiskt att det kunde bli av. Det såg inte så ut ett tag. KUL!

Framåtblick
Snart kommer omdömen att vara klara och utvecklingssamtalen knackar på dörren. Pga restriktioner kommer de hållas digitalt och jag återkommer närmare med tider och vilka forum vi har för detta. Det kan ju se olika ut beroende på hur tillgången ser ut, men tillsammans löser vi det!
v. 15 - studiedag på skärtorsdagen.
v. 16 - påsklovsvecka

Vi ses och hörs!
/Eva-Lena