torsdag 19 november 2020

Vecka 47 + 48

Hej på er!

Ja, det blir en kortis denna vecka. Jag har inte varit på plats utan varit hemma och inväntat besked från provtagning. Jag mår prima och klättrar på väggarna, men det behövs ju göras rätt.
Jag har iaf fått några inslag från veckans musik och idrott. Jättekul att se vad roligt de har på dagarna!

Terése har meddelat mig att de, nästa vecka, ska ha metallslöjdande och skulle behöva ta med sig aluminiumburkar av något slag. Så här ser meddelandet ut på TEAMS:

"...nästa vecka ska vi försöka börja med cicelining i slöjden och då behöver vi aluminiumburkar och/eller kaviartuber (givetvis går det även bra med någon annan tub, typ mjukost, tomatpuré eller något annat). Sakerna ska vara tomma givetvis. Hoppas ni kan ta med er lite grejer. Ni kan lämna in det till mig under veckan, så har vi det när nästa vecka börjar! "

Hoppas jag är tillbaka och får se vad det blir för alster.

By the way. Nu är det inte långt kvar på terminen. Fredagen den 18 december gör vi sista skoldagen så, ca en månad kvar bara.

Vi ses och hörs!
/Eva-Lena